krymex1122
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:08, 25 Mar 2009 Temat postu: Sura budowa i skile |
|
|
Schematy rozwoju sury
postanowilem zamiescic pare biuldow sury bo te zamieszczone, na poczaktu istnienia metina w polsce, przez GTS'a sa moim zdaniem do niczego (te weapona ma sie rozumiec )
Sura BM:
I build pvp
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.
Umiejetnosci: wszystko po 1, potem mroczne uderzenie na m1, ognisty duch, mroczne sfera, mroczna ochrona, duchowy cios i ogniste uderzenie
Opis: jest to wersja hardcore, expienie solo moze byc udreka, ale w pt bedzie sprawowal sie niezle.
II build pvm
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit.
Umiejetnosci: wszystko po 1 poza mroczna ochrona, potem ogniste uderzenie na m1, mroczna sfera, duchowy cios, mroczne uderzenie i ognisty duch.
Opis:biuld ten sprawdza sie tez nienajgorzej w pvp.
III biuld pvp&pvm
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc) po wymaksowaniu int, dalszy rozwoj 2dex:1vit
.
Umiejetnosci: wszystko po 1, potem ogniste uderzenie na m1, mroczna sfera, mroczne uderzenie, ognisty duch, duchowy cios i mroczna ochrona
Opis: build sprawdza sie i w pvp i pvm, ale w niczym nie bedzie najlepszy.
Sura Weapon:
I build pvp
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), pozniej albo defensywnie 2dex:1vit albo ofensywnie 2str:1dex
Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowna zbroja po 1, potem rozproszenie (nie dziala na ognistego ducha) na m1, uderzenie palcem, smoczy wir, czarowane ostrze
Opis: palec + wir stanowia niezle kombo skilli, rozproszenie poza niezlym dmg posiada tez szanse na rozproszenie magii. wojownik bez aury miecza i berserkera traci polowe swojej sily (a nie wlaczy ich ponownie w czasie jedengo duela).
II build pvm (1)
Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), potem 2str:1dex
Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowna zbroja po 1, potem czarowane ostrze, smoczy wir, uderzenie palcem, rozproszenie
Opis: co tu duzo gadac, odpalasz czarowane ostrze i wbijasz sie w mooby, seria wir, palec i dobic co silniejszych mieczem i nie ma co zbierac (poza yang i dropem ). na duelu jednak takim sura nie masz szans.
III build pvm (2)
Statystyki: 1:1:1 (inteligencja:witalnosc:sila) przy okolo 20-25 sily zaniechujemy jej rozwoju i dalej stosujemy 2:1 (inteligencja:vitalnosc)
Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowana zbroja po 1, potem smoczy wir, czarowane ostrze, uderzenie palcem, rozproszene
Opis: sura ten nie rozni sie zbytnio od tego poprzedniego. na poczatku troche latwiej nim grac ale na lvl 30+ zaczyna odstawac od tego z buildu wyzej (15-20 punktow w sile przestaje odgrywac role, a skile ma slabsze)
IV build pvm (3)
Statystyki: 1:1 (inteligencja:witalnosc) badz 2:1 (inteligencja:witalnosc) dalszy rozwoj 3str
Umiejetnosci: wszystko poza strachem/zbroja na 1, potem czarowane ostrze, smoczy wir, czarowana zbroja/strach, uderzenie palcem i rozproszenie
Opis: na wyzszych lvl moze byc bardzo silna postacia na mooby. posiada "zalety" wojownikow ciala i umysly. czarowane ostrze zwieksza niezle dmg (regeneruje tez zycie) a czarowana zbroja obrone (strach redukuje obrazenia) co w poloczeniu daje niezly opancerzony "pojazd" , dobrze sprawuje sie w expie z konia.
V build pvm&pvp
Statystyki: Statystyki: 2:1 (inteligencja:witalnosc), dalszy rozwoj 1dex:2str
Umiejetnosci: wszystko poza strachem i czarowana zbroja po 1, potem czarowane ostrze, rozproszenie, smoczy wir, uderzenie palcem
Opis: build nie zachwyca niczym ale powinien sobie radzic i w duelu i we walce z moobami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|