krymex1122
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:03, 25 Mar 2009 Temat postu: Ninja budowa i skile |
|
|
Witam
Jest to krotki poradnik tworzenia archera, oparty w duzej mierze o moje wlasne doswiadczenia z
tym postem.
Budowa jest zdeterminowana kilkoma warunkami :
1) nie mam duzo czasu na gre
2) nie interesuja mnie BOtciarskie party na orkach
3) szukam postaci ktora na zaawansowanym etapie gry da duzo satysfakcji za trud wlozony na
wczesniejszym
Build
Na dzien dobry dementuje najwieksza bzdure jaka mozna przeczytac na tym forum. Zrecznosc dla
tej postaci jest tak samo wazna jak dla innych. Czyli praktycznie w ogole.
Ludzie sugeruja ze zrecznosc ma wplyw na celnosc. Metin2 nie rozroznia trafien w glowe,
sznurowadlo albo w brzuch. Po prostu sie wali.
Zrecznosc, owszem, zwieksza obrazenia, daje tez mozliwosc unikow, ale robi to o bardzo skromne
wartosc co 2 wlozone punkty. Wiec jest to przynajmniej do 50 lvl statystyka, ktorej nie
ruszamy.
Jak wiec rozwijamy nasza luczniczke ?
Pierwsze podejscie zrobilem na samej sile. Owszem, kosila niewasko. Ale glownym problemem tej
postaci jest to ze nie atakuje seryjnie kilku moobow, trzeba kazdego pojedynczo czestowac
miloscia. Wiec w pewnych sytuacjach jestesmy otoczeni przez 2-3 mooby (zakladam ze nie
lurujemy sobie wiekszych grup) i zbieramy baty.
Reset satystyk, i inne podejscie:
1:1 Wit : Sila
W tym miejscu zrywam z kolejnym nawykiem tego forum ,budowaniem posta w oparciu o 3 pkt
statystyk i skazywanie sie na dawanie albo 2 w sile i 1 w wit, albo odwrotnie.
Ilosc pkt Witalnosci i sily ma byc identyczna, az do 90 pkt w obie statystyki.
Skille
Ognista strzala - max ( w pierwszej kolejnosci)
Potezny skill, podstawowy dla tej postaci. Atak na kilka moobow, relatywnie spore zyzycie PE i dosc
krotki czas regenracji, ale w zamian dostajemy na M1 ponad 1k dmg na moobie w ktorego
wbijamy strzale, i do 800k na okolicznych pechowcach. Zasieg razenia jest porownywaly z
wirem miecza co ladnie widac gdy bije sie metina.
Trujaca strzala - max (w drugiej kolejnosci)
Nieco slabysz atak, ale rowniez mocny. warto juz na poczatku wsadzic 1 pkt, gdyz trafiony moob
staje spralizowany na jakis czas, a okoliczne sa odrzucane, daje to czas na dodatkowe ataki.
Na M1 blisko 1k dmg, w polaczeniu z ognista daje rewelacyjne efekty.
Dla PvP skill niezbedny, stawia w miejscu kazda postac i pozwala na wklejenie w tym czasie kilku
strzal lub odbiegniecie.
Pozostale skille wedlug uznania, w okolicach 40 lvl staniecie przed ta decyzja. dla duelowcow
polecam Strzal Seryjny (czy jakos tak), kilka strzal jednoczesnie w tego samego pacjenta,
dla fanow PvM Deszcz Strzal.
Ekwipunek
Moim zdaniem do 25 levelu nie ma sensu zbytnio szalec w zakresie helmu, tarczy i zbroji. +5
calkowicie starczaja.
Def (obrona) dla tej postaci maja gigantyczne znaczenie, im wiekszy, tym wiecej grup mozna
lurowac co w polaczeniu z z Ognista i Trujaca bedzie dawac calkiem dobre efekty. Poznie warto
zainwestowac w sprzet + 7 i lepszy, tym bardziej ze nie jest jakos bardzo drogi. Pozwala
na naprawde mila i bezstresowa zabawe przy expieniu
Bron :
?uki zadaja najwieksze obrazenia. Minus jest taki, jak pisalem wczesniej, ze atakuja tylko
pojedyncze cele.
Jedna z najlepszych broni dla Archera jest ?uk z rogu jelenia. To odpowednik tak poszukiwanych
RIB'ow i FMs'ow, tylko ze o wiele wiele tanszy, co podyktowane jest niskim popytem. Warto szukac wersji plusowych, zarowno do srednich jak i do umiejetnosci. Do 40
levelu
calkowicie wystarcza +6, lepszych wersj od graczy nie kupicie z tej samej przyczyny dla ktorej ten bow jest taki tani : malo jest luczniczek, malo kto wyplusowal ten luk do
tego poziomu (ja osobiscie spalilem u Kowala okolo 20 takich lukow, wiekszosc przy przejsciu
z 5 na 6 i dalem sobie spokoj). Zreszta dosc szybko zaczniecie uzywac mocniejszych zabawek.
Akcesoria :
Wszystko co daje bonusy do sily i hp, dla osob grajacych normalnie, tzn expiacych.
Warto jednak miec w odwodzie itemy zwiekszajace szybkosc regeneracji czarow (+x% Szybkosc
Zaklecia). Dlaczego ?
W przypadku deula taktyka lucznika jest prosta : wkleja trujaca, przeciwnik staje w miejscu,
podbiega sie blizej, laduje Ognista. Teoretycznie mozna dalej isc na wymiane w krotkim
dystansie liczac na duzy dmg. Mozna jednak zaczac biegac, trzymajac rywala na dystans i
czekajac na mozliwosc ponownego uzycia skilli. Nie ma nic bardziej irytujacego niz przegranie
deula bez nawiazania kontaktu Oczywiscie zakladam ze w duelu nie uzywa sie
potow (mikstur).
Taktyki
Pvp opisalem powyzej, teraz expienie.
O ile w przypadku party sprawa jest prosta - biegamy i lurujemy na potege, a miesniaki bija to w
przypadku samodzielnej gry jest juz trudniej.
Sa wlasciwie 3 metody.
1) Jako lur do party z innymi postami
2) Autoatack i czyszczenie moobow po jednej grupce. Dosc fajne, nie wymagajace zbytniego
zaangazowania w gre, klik i nasza panienka strzela do jednego, gdy juz go polozy, bierzemy
nastepnego na cel. W tym czasie wlasciwie mozna klikac na gg Uzywanie sklli
przyspiesza ten proces.
3) Lurowanie sobie kilku grup (2-3) moobow, Ognista, Trujaca i dobijamy resztki jak wyzej.
4) Najbardziej efektywna, jednoczesnie jednak mijajaca sie z idea grania łukiem.
Mozna naturalnie zainwestowac w dobra brona biała, fms albo koziki, czy cokolwiek innego. Nie ma
zadnych przeciwskazania systemu rozgrywki zeby Archer poslugiwal sie np. mieczem.
Bierzemy do reki luk, lurujemy kilka grupek moobow (przy duzym defie nawet do 7-9), wklejamy
im na dzien dobry Ognista i Trujaca i przelaczamy bron na miecz. Efekt calkiem fajny,
aczkolwiek przelaczenie broni w tej grze jest dosc irytujace, nie robie sie tego jednym kliknieciem,
nie mozna tez sobie zbindowac broni pod "1" albo "F1" jak potow czy skilli.
Mnie osobiscie najbardziej irytuje w tej postaci bicie metinow... Mozna niby robic to lukiem, ale gdy
wysypuja sie mooby trzeba zostawic metin na pare chwil i zajac sie nimi. Mozna jak inne
posty, robic metiny bronia biala, ale znowu nie ma to z lucznikiem nic wspolnego.
Tworcy gry moim zdaniem powinni sie zastanowic nad pewnymi modyfikacjami
To chyba tyle co mam w tej materii do powiedzenia, pewnie pozniej moglbym cos jeszcze dopisac
jak mi sie przypomni, ale pewnie tego nie zrobie
Przy tej okazji apel do innych graczy : nie ma nic bardziej irytujacego niz woj albo sura widzacy
archera bijacego sobie spokojnie grupke moobow w otoczeniu, ktory nagle czuje sie wielkim
obronca ucisnionych kobiet i wpier**** sie w koleczko i kasuje Nasze mooby. Otoz panowie :
nie dzieje nam sie krzywda
Pozdrawiam
Poradnik-zabójca
Wprowadzenie
Witam ostatnio zauwazyłem ze pojawił sie poradnik o luczniku,wiec postanowilem zrobic o
zabojcy w podobny sposob (mam nadzieje ze autor tamtego poradnika sie nie obrazi).
Pewnie niektóym osobą sie wydaje że zabójca jest super w pvp jednak tak nie jest,na poczatku
bedziesz pewnie obrywal od wojowników,ninja archer,sura bm,i czesto zadrzy sie
porażka z weaponem. Nie warto sie załamywac !!! Wbijamy wyszy lvl i przyzwyczajmy sie
do pvp zabójcą które nie jest tak łatwe jak wojownikiem.
#2 Expienie
Jeśli zdecydowałeś/aś się grać zabójcą radze zbyt szybko nie zaczynać lurowac na BO, gdyż
daggerem można spokojnie expic na dzikusach do 35 lvla z bardzo małą stratą potów. Radze
zbierać caly czas kase chodzic na metiny,małpy , aby uzbierać kase na medale konne które
bardzo ci sie przdadza na 35 lvlu,zeby zrobic misje na bojowego . Gdy już mamy konia
bojowego możemy z latwoscią lurowac na BO a exp leci wtedy bardzo fajnie bez straty potów
lecz też bez lootu. Oczywiście bez bojowefgo tez lurujemy na BO ale trzeba wykupic szybkie
itemy najlepiej ubranie błekitne z duzym +
z kamykiem szybkosci i inne przedmioty dające szybkosc
#3 Strzały
Napisze tu podobnie jak było w temacie dla archera. Kupujemy tlyko drewniane strzaly,
gdyż tylko takie potrzebne są nam do lurowania.
#4 Łuki
?uki są daggerowi potrzebne do lurowania tylko,jednak lepiej sie zaopatrzyc w łuk z rogu
jelenia,gdyż ma podobno wiekszy zasieg.
#5 Sztylety
Najbardziej potrzebna dla daggera sa sztylety na 30 lvlu mozna sie zaopatrzyc w jakies koziki +6
ale ja chodzilem z nożami szczęścia +7
sa szybsze od kozikow +6,tansze,wiecej ataku mają (sprawdzone)
#6 Skille i księgi umiejętności
Niestety cene ku nie są tak tanie jak u Archera
Cennik:
KU Zasadzka Cena do 100 k
KU Trująca Chmura Cena do 15 k (Częsta za darmo)
KU Krycie się Cena do 15 k (Często za darmo)
KU Wirujacy Sztylet Cena do 80 k
KU Szybki Atak Cena do 40 k
#7
Jakiego skilla wybrać?
Dajemy pierw zasadzke,pózniej wirujący sztylet,szybki atak,trujaca chmura(na bossy sie
sprawdza),krycie
#8 Staty
Jeśli chcemu duzo lurowac dajemy 2:1 dex wit
Jeśli expimy samodzielnie wiecej 2:1 str:wit/dex:wit (twój wybór)
Pod pvp 2:1 dex:str
#9
Wiem że tematy zgapilem od archera ale wszystko co napisalem jest napisane przezemnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|